Solar Voltaik güvenilir mi? Sahibi Kim? Dolandırıcı Olabilir mi?


Kripto piyasasının çökmesinden sonra insanlar kriptoya alternatif olabilecek platformlara yönelmeye başladı. Bunlardan biri de solar voltaik.  Peki Solar Voltaik güvenilir mi? Sahibi Kim? Dolandırıcı Olabilir mi?

Solar Voltaik güvenilir mi?

Solar Voltaik Sahibi Kim?

Solar voltaik çin kökenli bir girişim. Edindiğimiz bilgilere göre Çinli bu insanlar fakir ülkeleri hedef alıp o ülkelerin piyasalarına girip çiftlikbank gibi 2 3 sene de istedikleri rakama ulaşınca toz oluyorlar. Yani dolandırıcı olma ihtimalleri yüksek olan bir sistem. Zaten Çin’den yönetilen bir platforma nasıl güvenesiniz ki?

Öncelikle bu tür platformlar çiftlikbank gibi üye getirmeye göre kazanç vaat ederler. Dolayısıyla bu şekilde iş yapan hiç bir platforma güvenmeyin. Şimdi size bu sistemi denemiş ya da bilgisi olan kullanıcıların yorumlarını bir araya getireceğiz. Solar Voltaik güvenilir mi? Sahibi Kim? Dolandırıcı Olabilir mi?

Büyük bir çinli dolandırıcı şirkete ait olan proje. tek tek dünyadaki ekonomisi kötü, fakir ülkeleri hedef alıyorlar, Sıra türkiye’de. İstanbul’da home office olarak çalıştıklarını söylüyorlar fakat şirket dubai’ de, silikon vadisi, ddp china center’da. Almanya’da falan kurulmuş değil, söyledikleri her şey yalan. Türk çalışanlarını da Türkiye’ye güneş paneli ihraç ediyoruz, dış ticaret şirketiyiz gibi yalanlarla getirtip gençlerin hayalleriyle oynuyorlar. Bot olduğundan şüphelendiğiniz satıcı ve müşteri hizmetleri de çinli. Çeviri uygulamaları kullanarak size yazıyorlar. Hedeflenen para miktarına ulaştıkları zaman projeyi kapatacak şerefsiz o****. kısacası bu *** Çinlilerine paranızı kaptırmak istemiyorsanız tek kuruş yatırmayın.

Tamamen ponzi ve çok tehlikeli bir sistem ,bir defa cep telefonu yolu ile kayıt olunuyor , kayıt olduktan belirli bir süre sonra bu uyanıklar cep telefonunuzu deneyip sizin okex ( exchange ) * sizin telefonunuz üzerinde giriş yapmaya çalışıyor ,tam bir ‘ olta ‘ aman arkadaşlar dikkat.( bu durum bu sistem ile ilk üye olduğumda gözlemlediğim bir veri tabanı döngüsü)

 


Sizin Tepkiniz Nedir?

Üzgün Üzgün
2
Üzgün
Sevmedim Sevmedim
2
Sevmedim
Şaşkın Şaşkın
2
Şaşkın
Korkunç Korkunç
2
Korkunç
Kızgın Kızgın
1
Kızgın
Mutlu Mutlu
4
Mutlu
Sevdim Sevdim
3
Sevdim
Komik Komik
0
Komik
Ali Ertekin
2021 Yılında kurduğumuz MEB Hocam sitesini öğretmenlerin haber okuyup aynı zamanda bilim, teknoloji , edebiyat, kültür, eğlenceli testler İngilizce makaleler gibi onlarca kategoride zaman geçirebilmeleri için tasarladık. Ayrıca üye olan tüm öğretmenlerimiz kendi yazılarını sitemizde yayımlayabilir. Bende elimden geldiğince siteye katkı sunuyorum.

0 Yorum

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bir format seçin
Kişisel Test
Kişiliğe dair bir şey ortaya çıkarmayı amaçlayan sorular dizisi
Basit Test
Bilgiyi kontrol etmek isteyen doğru ve yanlış cevaplı sorular dizisi
Anket
Karar vermek veya görüş belirlemek için oylama yapmak
Serbest Yazı
Yazılarınıza Görseller Bağlantılar Ekleyebilirsiniz
Liste
Klasik İnternet Listeleri
Geri Sayım Listesi
Klasik İnternet Geri Sayım Listeleri
Açık Liste
Kendi öğenizi gönderin ve en iyi sunum için oy verin
Oylanabilir Liste
En iyi liste öğesine karar vermek için yukarı veya aşağı basın
Fotoyla Anlatım
Kendi resimlerinizi yükleyin ve birşeyler anlatın
Video
Youtube and Vimeo Embeds
Ses
Soundcloud veya Mixcloud İçerikleri
Görsel
Fotoğraf veya GIF
GIF
GIF Formatı